Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

joi, 12 iulie 2012

[5]Recomandari

Recomandari:

1.Apa + stranduri

Pentru ca in ultimele zile a fost foarte cald am zis sa fac o recomandare pe tema asta..
eu recomand apa dorna pentru ca este foarte buna pe timp de caldura dar pe si cand va este sete
si recomand strandul din Brasov este umpic cam scump dar merita strandul se numeste Auqua park am sa va las cateva imagini:
 

2.Recomand blog de filme:

Am gasit un blog de filme foarte tare este si in lista mea de bloguri m-a impresionat la el designul umbli foarte usor in blog si are filme faine si interesante mai sunt si amuzante blogul de filme este hostat pe platforma blogger cu domeniu blogspot.ro
LINK: FilmeMulte 

3.Muzica:

De la un timp o tot aud la radio si eu o ask pe net foarte mult pentru ca este o melodie vesela cantata de o fata cu o vocie extraordinara vizionare placuta :

4.Comic:

Acum cateva zile am postat ceva amuzant pe blog si pentru ca nu am gasit ceva amuzant un video sua ceva am zis sa recomand postarea.. asa ca va voi lasa linkul

5.Film:

Saptamana aceasta m-am uitat la un film pe nume dead seson 2012 este un film de actiune,drama,horror,sf  este vorba despre un virus ca ii face pe oamenii care au murit sa se transforme in zombi va las un trailer vizionare placuta :
pentru vizionarea filmului am sa va las un link de unde puteti sa-l vizionati:

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!